Italiensk njutning

 
Idag åt jag för första gången i mitt liv:
 
 
Panettone .. min kollega har Italienskt blod i sina ådror och han bjöd på detta på fikat idag .. en mjuk kaka med torkade frukter i .. jag älskade det!!  :P
 
 
Sedan har vi tillägnat dagen åt vintersport .. skoterfestival.
 
Ibland .. önskade jag att jag kunde vara lite mer vågad .. kolla .. hur tråkigt ser detta ut?
 
 
 
Det bästa är .. att dem jag jobbar med .. är allt detta och lite till .. så sjukt häftigt och härligt.
 
 
Om ett tag kan jag släppa en makalös nyhet - jag har munkavle ett litet tar till .. men jag längtar efter att få berätat det för er!!  *S*
 
 
 
Just nu ..
 
 
 
Jag & sonen i soffan .. pratar om ditten och datten .. och så Chihuahuan såklart .. alltid nära och gosandes .. han är en  äkta soffpotatis ;)
 
 
Mne så kom valpen .. då blev det;
 
 
Duett i soffan istället ;))
 
 
Nu är fröken Idell trött.
 
 
Med rätta efter denna fartfyllda dag ;)
 
Kärlek // Anna
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Vadå munkavel, fattar väl alla att du snart ska emigrera ;) Men låt snön vara kvar där ok...vill INTE ha hit skiten eller några scotrar heller för den delen. DU är däremot välkommen, på besök eller mer varaktigt <3

Svar: Hahahahaha .. f*n att man aldrig kan få smyga ifred ;)
Och jaaaaa .. jag kommer!! :D <3
Anna

2012-12-20 @ 01:00:56
URL: http://tuaculpas.blogspot.fr/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0