JULBAK med superlativ

 
då blir det JÄTTEBAK .. och det är precis vad jag skall ägna mig åt ikväll.
 
 
Ischoklad, kola, knäck, lingonkaka, mjuk saffranskaka, choklad doppade kokos toppar .. och så en panna kärleksmums såklart  :P
 
 
 
 
Ingredienserna väntar på bordet att jag skall komma och göra underverk med dem ;)
 
 
Bebisen ligger under Skrivbordet och mina ben och sover så sött .. men jag vet .. att så fort jag reser mig från stolen kommer min lilla Skugga att skutta efter mig hela vägen till köket .. och så kommer han att sitta där nedanför mig och följa varje rörelse jag tar under någon timme .. för han VET .. att han kommer också att få något smaskigt, som en bit julskinka .. lite leverpastej och en och annan Frolic  ;)
 
 
Kärlek det folket // Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0