Julefrid & mina babes .. som en överdos av vit god choklad.

 
 
 
Sedan barnsben har jag älskat julen. 
 
 
Det är min tid, alla som känner mig väl vet att julafton är min speciella högtid på året.
 
Och tiden före som efter.
 
Det är något magiskt över dessa dagar.
 
 
 
 
Granen .. med mina älskade julgranskulor som jag älskar så innerligt.
 
 
Röda glashjärtan som jag hänger upp varje år .. lika högtidligt åren dessförinnan, nu som nästa.
 
 
 
Vit glögg med äpple och kanel, vit choklad - lycka för Annan .. som jag delade med min Ingrid .. 
 
 
 
Idag har jag skrattat .. för jag har delat mina tankar & hemligheter med flickorna .. mina medsystrar. Kvinnorna som talar om för mig hur saker och ting skall vara mellan varven .. och jag är tacksam. Den omsorgen kan inte köpas för alla pengar i världen. Idag fick de mig att göra saker som jag inte yppat för en levande själ. 
 
 
 
Maria & Ingrid .. jag älskar er .. för skratten ni ger mig .. asgarven som lyfter taket mellan varven ( som idag ) .. för den förståelse ni besitter och för den omsorg jag känner i hjärtat från er.
 
Och mest för att när jag delar saker med er .. hur knasiga dem än är .. så ger ni mig det moraliska stödet att ärligt inse när förändringar bör göras - typ ögonabums!! .. och när jag inser dem ( genom era ögon sett ) så skrattar vi tillsammans när förändringen sker. Det är en gudasänd gåva att ha vänner som er.
 
Jag älskar er för det flickor!
 
 
Kärlek // Anna
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Naaaaaw du är snäller du som pratar sa snällt om mig <3 Jag vet ju att OM jag rasar (vilket är ovanligt), sa plockar du upp mig med...Fast som sagt...hör inte till vanligheterna :)

Svar: Jag skulle inte tveka en endaste sekund .. fina människor vårdas ömt <3
Anna

2012-12-25 @ 19:22:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0