Min dag i bilder

 
 
Eftersom jag hade en massa saker att stå i så hann jag inte med att ta så många bilder .. men jag smög in dessa ändå;
 
 
 
 
Flickorna sjöng så vackert .. helt makalöst så duktiga! För dem som vill lyssna mer på Evelina Jonsson så kommer hon att sjunga in det nya året på Rådhustrappan .. jag kommer absolut och lyssnar på dig om jag inte är bortrest över nyår :)
 
 
Jag är kär .. i denna raring .. jag försökte fråga om hon ville låna ut honom .. bara liiite .. hahaha .. då fick jag till svar att hans  pappa är till salu ;)
 
 
Barnen var salig .. det är något speciellt med häst och släde.
Mille hade hittat ut till Myskje .. han gillade också hästen. Mycket. Hans föärldrar sålde Milles Skyddsänglar idag . de sålde jättemånga - och jag är så glad för det!
 
 
 
Haha .. ja .. var skall sleven vara om inte i soppan?? Mina vapendragare var såklart med mig .. jag bäddade en banankartong med mina kläder som står mot kyla och blåst .. och de satt där som två små ljus när de inte sov -. varma och gosiga låg de som två små fjällrävar i sin lya ( banankartong ) :) Snällaste vovvarna i hela världen. Ja, jag är tokstolt över att de är så otroligt lydiga och artiga fast de är så unga, så lite får jag skryta idag om dem  ;)
 
Jaaa .. man kan ju inte vara på julmarknad och inte åka häst och släde heller .. hahaha .. jag och min Ingrid fixade så vi fick åka en stund och den stunden kommer jag att leva på länge - det var alldeles underbart härligt .. bjällrorna som ljöd över snövallarna och ljudet av hovarna i spåret - man måste uppleva för att förstå mysfaktorn.
 
 
 
 
Jag vill passa på att tacka alla som medverkade till denna fantastiska dag.
 
Jag längtar redan till nästa år.
 
Kärlek // Anna
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0