Sista dagen på detta året

 
Jag tackar det gångna året för all visdom jag fick ta till mig.
 
Jag är glad för de människor som kom in i mitt liv och jag tackar de människor som gick för den tid vi fick.
 
Jag förlorade följeslagare, men fick nya som nu troget vandrar vid min sida.
 
Jag blev sjuk och fick bli frisk.
 
Jag ser med glädje i hjärtat fram mot 2013 - det år som jag skall inbefria gamla drömmar som jag har närt länge, men som jag inte vågat ta steget ut för att fullfölja. Det blir mitt nyårslöfte:
 
- Att inbefria mina gamla drömmar - tokspännande!  :D
 
 
Kärlek till Er & med en önskan om en mycket god fortsättning för Er alla 
 
 
// Anna
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0