Sms:et

 
som fick mig att gråta kom från en av de kvinnor som känner mig bäst på denna jord.
 
 
 
 
 
Det löd såhär:
 
 
" Tack igen och igen för att du finns och för att du är du.Ändra dig aldrig för någon! Jag är så glad att jag har dig nära och jag vill inte vara utan dig. Du är den finaste vän jag någonsin har haft och jag lovar att alltid vårda vänskapen. Puss "
 
 
Ingrid .. dina ord berörde mig ända in själen. Jag vet att du är äkta vara .. men jag tackar dig ändå. För att du inte sviker. För att du är rädd om mig. För att du helar där andra har sårat. För att människor som du får mig att fortsätta tro på det fina hos min nästa. Du säger sanningen. Aldrig lögnen. Men framförallt .. du är min vän. Jag är trygg med dig. Det betyder allt.
 
 
Tack.
 
Jag älskar dig för det.
 
// Annan
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0