Snillen spekulerar

 
Imorsse när vi kom till kontoret hade vi fått julklappar - 4 stycken .. som låg och väntade på oss på fikabordet.
 
 
 
 
Ja .. och problem var det ;)
 
 
Man skulle ta isär två länkar .. och sätta ihop dem .. låter enkelt .. men man var tvungen att tänka till .. men vet ni??
 
Jag löste dem alla 4! :D
 
Min kollega satt och narrade mig lite innan .. att jag skulle  fuska lite .. för att verka smart .. hahaha .. inget fusk och han fick nog erkänna mig som klurmästarinna sen iallafall :D
 
 
Nu har jag nyss kommit in efter en lite längre runda med jyckarna .. bebisen var lös hela vägen, så himla duktig att mammagenen pöste över av stolthet och kattrackarn var med också runt hela rundan .. och jag kände frid i själen när jag tittade på följeslagarna.
 
Kände lite som i Emil ni vet  .. du och jag Alfred .. du och jag  ;)   *S*
 
Här funderar Armani:
 
- Var i hundan är godiset???
 
 
Kärlek // Anna
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0