Vi är söta, vi är små, vi är bedårande & vi vill flytta till egna hem <3

 
 
Idag flyttade lilla Daisy till sin nya familj
 
 
 
Här sitter hon med sin nya familj. Vilken underbar julklapp för dem alla  <3
 
 
Men .. det finns två söta valpar till som vill flytta till egna familjer;
 
 
Leverfärgad tik söker kärleksfullt hem, leveransfärdig - nu.
 
 
Svart tik söker kärleksfullt hem, leveransfärdig - nu.
 
 
För er som funderar och går i valp tankar vill jag berätta varför jag tycker att man skall välja en Engelsk Springer Spaniel;
 
 
- Min erfarenhet av denna ras är att den är en otroligt älskvärd, snäll, signalkänslig & en sportig allround hund.
 
Springern är en perfekt familjehund då den älskar det mesta i sin omgivning, men den passar likväl för den aktiva människan då den är en nyfiken, glad och pigg hund som gillar att springa i skog & mark.
 
Jag själv kan omöjligt föreställa mig ett liv utan en Springer vid min sida.
 
För egen del handlar det om känslan denna hundras förmedlar till mig. Kärlek & vänskap långt utöver det vanliga. Den är anpassningsbar & extremt mjuk i sitt sätt att vara på. Ordet jag söker efter är: Älskvärd.
Mina hundar är  med mig i princip överallt utan problem. 
 
 
Vid intresse eller frågor PM:a mig gärna på facebook eller på min mail:
 
 
Kanske .. är det just du som ger en av dessa töser ett nytt kärleksfullt hem denna jul  <3
 
// Anna
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria

Ååååhhhhh om jag ändå haft ett hus hade jag tagit en hit till mig <3

Svar: Maria .. jag hade älskat att få skicka en ner till dig .. en springer bland doggarna .. en sådan lycka .. jag vet hur sådan kärlek ser ut, den slår allt annat som jag har sett i hela mitt liv <3
Anna

2012-12-22 @ 22:07:33
URL: http://tuaculpas.blogspot.fr/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0