Virrpanna

 
är jag det .. jag har haft fredag - HELA dagen!   *S*
 
Jag har långledigt & det märks ;)
 
 
 
Vad gör väl  en och annan dags tapp, när man får mysa omkring och bara vara??
 
 
 
Absolut ingenting om ni frågar mig och Aragon .. igårkväll hade ni skrattat om ni hade sett mig  och Gongon i soffan .. jag i onepiecen i fosterställning & Chihuahuan på  rygg, som en ostkrok - slickad mot mig .. där snusade och sov vi och bara njöt .. ni vet som Ferdinand under kork eken - vi  trivs bättre hääääääär  *S*
 
Vi bryr oss inte om veckodagen. Det är vilan som är gudasänd.
 
 
Julefrid.
 
Jag tar blodigt allvar på den innebörden.
 
Jisses som jag sover, äter, vilar, skrattar och lever. Med de mina. Familj och vänner. Umgås. Skratta. Vara.
 
Nya vänner - gamla vänner . Ord. Tankar som delas. Nya dörrar som öppnas. 
 
Just i detta ögonblick - så önskar jag inget mer av tillvaron.
 
 
 
 
Kärlek  // Anna
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0