Att bedra din nästa

 
 
 Idag är jag ödmjukare än vanligt  ..
 
 
Jag har EN regel om man vill leva nära mig .. att alltid tala sanning. Hur obekväm den än är så är sanningen alltid bäst. Utan sanning finns ingen tillit att bygga på och utan tillit finns inget alls.
 
 
 
 
 
Idag kan jag känna med hela hjärtat att jag är mycket lyckligt lottad.
 
Sanningen hann ikapp idag.
 
Ett extra tack riktar jag till alla dem som står stadigt och troget vid min sida - ni betyder allt och lite till.
 
TACK!!
 
Kärlek till er folket // Anna
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: EmmaChristin

Den gör ju alltid det sanningen, hinner ikapp alltså.

KÄRLEK Anna, kärlek!!!

Svar: Ja :D
Det ÄR kärlek! :))
Anna

2012-11-21 @ 17:35:19
URL: http://emmachristin-recess.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0