Banan i taccosen????

 
 
När jag kom hem idag hade jag följande tre saker på menyn .. taccos .. paj och Blossa glögg .. jag är galen i juletider och glöggen ger en försmak på vad som komma skall :P
 
 
 
Förra veckan fick jag tips om att ha med banan i taccosen .. hmmm, tänkte jag misstänksamt .. men jag är ju nyfiken så idag testade jag - det var JÄTTEGOTT! :)
 
 
Jag har bakat paj .. kokospaj med blåbär-& hallonsmak .. den skall avnjutas nu, miss i nassa till Johan Falk - Spelets Regler .. jag älskar fredagarna .. tooookälskar dem .. det doftar nybakt i köket och jag är lycklig i sinnet .. precis rastat Aragon som sprungit som en galning ute med katterna .. så nu kan jag krypa upp i soffan och glo  på hemskheter ;)
 
Ja .. Johan Falk kanske inte är på värsta viset för de flesta .. men tillräckligt spännande för lilla mig *S*
 
 
Kärlek folket // Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0