Det finns

 
vissa saker man aldrig säger högt.
 
Det finns vissa saker som man säger som kan uppfattas på olika vis beroende på hur man säger dem.
 
Jag försöker att inte reagera illa på olika situationer.
 
Jag försöker att vara en fin medmänniska.
 
Jag försöker att finnas för mina nära & kära.
 
Jag försöker att finnas för dem som inte är mina vänner - som ändå söker mina råd.
 
Jag försöker vara en sådan människa som jag själv vill möta.
 
Jag fösöker att förstå saker som jag inte kan förstå - för det är inte min verklighet.
 
Jag fösöker att ge min famn till den som behöver den.
 
Senast idag sa en person till mig:
 
- Anna .. jag blir lugn bara av att få vara i din närhet. Jag älskar dig.
 
Jag försöker verkligen.
 
Ändå räcker inte det alltid.
 
Ibland misslyckas jag.
 
Idag är det en sådan dag - och jag mår helt enkelt för jävligt för det.
 
 
 
// Anna
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0