FixarAnnan

 
 
Idag har jag fixat hela dagen .. och myst .. hela dagen. Jag behöver det. Det är en del saker som är extra jobbiga för mig just nu .. som den förbenade knölen i bröstet .. och min pappa som är dålig .. det är svårt att se någon man älskar så mycket ha det så jobbigt. För att bryta tankemönstret har jag därför;
 
 
Skapat mig själv årets första julalster .. en jätteskål full i vackra färger .. lycka för Annan! :))
 
 
Jag har tänt ljus överallt .. druckit kaffe med min vackra Ingrid och delat drömmar som man mår bra av.
 
 
 
Mosters gohjärta Valter kom förbi med min mamma idag .. så härligt att ha dem nära för någon timme .. här myser han med Aragon :)
 
 
Jag gjorde en ny ljuslykta idag också .. levande ljus .. rosor, mossa  och änglar .. vackert!
 
 
 
 
Fångade min vackra Sessan i fönstret där hon satt och betraktade mig när jag pysslade omkring .. jag älskar mina missar .. de gör nästan hela känslan av hemtrevnad hos mig. Smidiga, vackra och otroligt rogivande varelser.
 
 
Vackra Varga chillar i min läsfåtölj .. så fort jag rör vid henne spinner hon så högt att det vibrerar .. kärlek .. 
 
 
 
Nu skall jag göra en tavla - jag mår alltid bra när jag får vara kreativ .. lägger ut bild på den senare :)
 
Kärlek till er folket // Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0