Från min sida av badkaret ..

 
 
 Idag mådde jag inget vidare när jag gick hem så jag kröp upp i soffan med liten bebis och somnade .. och blev väckt av .. telefonen såklart ..
 
Då tog jag med mig djuren och gick upp för att koppla av på det bästa sättet jag kan förutom att sova .. bada bubbelbad :D
 
 
Tvåbening .. du veeeet att det blir blött i badkaret vahhh???
 
 
Maaaattteeeee .. jag varnar .. VAFF .. VAFF .. VAFF .. du kommer att bli blöööööt!!!
 
 
Ååååhhh .. det kommer att bli ... det ÄR blött!!
 
 
 
Tvåbening .. det finns inget hopp för dig .. du kan ligga där  .. men en sak säger jag dig ..
 
 
Jag och min kattkompis lägger oss på behörigt avstånd!
 
 
Mamma .. tssss .. bry dig inte om den dumma hunden .. vem bryr sig om lite vatten???
 
 
Jag räddar dig .. ut med tassen bara .. såhär ..
 
 
 
Så lätt når man dig .. tssssss ..
 
 
Du vet .. jag är lite smartare .. men så är jag katt också .. 
 
 
 
 
Jaaa .. jag skrattade där jag låg & betraktade de fyrbenta från min sida av badkaret - det är då aldrig speciellt ensamt eller tråkigt hemma hos mig - den saken är klar iallafall ;))
 
Kärlek // Anna
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0