God morgon på Fars dag

 
Ja .. så är jag påmind om hur det är att ha liten igen :)
 
Imorsse vaknade vi första gången vid 4 ( vi lade oss vid 02,00 ).. sedan ordentligt klockan 6  .. för att vid 8 somna om igen i soffan .. för att vid 9 äta frukost, ut igen för fyrtioelfte gången och sedan fullt röj.
 
Det härliga med detta .. är att vi fångar dagen ( & största delen av natten, hahaha ) ! :D
 
Bjuder på lite bilder för att jag kan inte låta bli att dela lyckan med er ;)
 

Full fart denna morgon!! :D
 

Mammas grodunge  <3 
 
 

Kom igen brorsan .. vi drar på bus .. 
 

Trött liten bebis <3
 
 
Nu är det fullt schema hos mig hela dagen .. jag har en systerdotter Jossan ( Alva ) som uttryckte det såhär idag:
 
Alva:  När får man träffa den där saken?
 
Syrran: Den där saken?? Den har ett namn .. och ett hjärta .. han heter Armani.
 
Alva: Jajaja .. när får man träffa Armani då??
 
Syrran: Ja, snart - idag :)
 
 
Kids .. jag älskar ungar .. & där räknas Armani med också förståss ;)
 
 // Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0