Kvinna .. jag älskar att vara kvinna

 
 
 
 
Idag har jag shoppat .. kvinnliga saker .. bara prylar ,, jag vet  - döda ting .. men jag älskar att vara kvinna och få klä mig i det jag tycker är snyggt .. idag investerade jag i en ny hatt .. såååååå snygg! Och .. nya stövlar .. svarta med snörning och remmar .. sööööta!! :)
 
 
Jag kunde inte låta bli stövletterna .. så underbart mysiga med fuskspäls .. Chihuahuan gillade dem också .. han tror nog att det är nya vänner kanske??? Så rätt han har - de får flytta in i skostallet  ;)
 
 
 
 
Vackra Ingrid, mamman och pappan .. det är dem som jag har spenderat lördagen med ..  vi drog till Bollnäs & myste omkring - här sitter vi & skall fika på Krokanen, trötta efter skattjakten ;)) .. jag och Inga köpte samma lika stövlar .. hahaha .. blir lätt så när man gillar exakt samma saker och har samma smak ;)
 
Nu skall jag svida om och ta ut Chihuahuan på en promenad i höstkvällen.
 
Och när jag kommer hem blir det ett bad för att sedan hoppa i min rosa, stooora, fluffiga morgonrock.
 
 
Kärlek till er folket & en önskan om en fantastisk fin lördag i stugorna :)
 
// Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0