Mer mys till Annan

 
 

Efter en händelserik dag gled jag ner i badet .. jag älskar att ligga där och njuta av lugnet som infinner sig .. 

Levande ljus på min badkarsbricka .. alltid levande ljus ..

En bra bok så tankarna hamnar långt bort .. i en annan tid .. i en annan dimension .. det här folket .. är avkoppling :D
 

Mina älskade fyrbenta ..  jag har lagt ett jättetstort täcke på golvet nedanför min arbetsplats hemma så jag har koll på bebisen .. bara det att alla delar det ♥ .. det är så fint att få vara en del av denna kärlek & gemenskap.
 
 
Sonen ligger i soffan .. det är mammavecka = jag är hel.
 
Nu skall vi kolla på  Johan Falk .. jag ÄLSKAR filmerna med honom.
 
 
Önskar er en fortsatt trevlig afton & hoppas att ni har haft en lika galet bra måndag som jag har haft.
 
Kärlek // Anna
 
 

Kommentarer
Postat av: Johan

Gaaalet snygga fötter :)

Svar: Hahahaha .. tack Johan :)
Anna

2012-11-28 @ 09:44:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0