Middag med flickorna

 
Ikväll var det dags igen .. middag med flickorna .. 
 

Kvällens värdinna - vackra Jenny :)
 

Jag tror att jag åt den godaste pizzan jag har ätit i hela mitt liv ikväll .. den var makalös! :)
 

Efterrätt vit chokladvisp med bär .. jättegott :)
 

Flickorna vid middagsbordet denna afton .. och Armani med på första parkett såklart .. Ulla påstod att han ville följa med henne hem?!?  *S* Skulle inte tro det ;))
 
 
Tack tjejer för en härlig kväll med skratt och prat .. just ikväll kändes denna träff mer värdefull än annars .. gamla goda vänner - det är som att komma hem fast man går bort.
 
Jag värdesätter det - högt.
 
Kram & kärlek // Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0