Motorsport i Annans hjärta!!

 
Varje år jobbar jag ett halvår med motorsport .. för mig har det blivit en livsstil .. att jobba med sporten .. med människorna .. hänga i depån .. se testheaten, höra snacket och jargongen .. för att sedan bevittna tävlingarna .. man måste ha det i blodet för att förstå hur sjukt häftigt detta är .. hur djupt biten man kan bli av hästkrafterna .. av människorna.
 
I år var jag sjuk under hela säsongen = blev ingen motorsport .. ingen motorsport för mig .. så tråkigt .. men när jag låg och mådde som sämst så tänkte jag att om jag får vara frisk så kanske nästa år .. 2013 ..
 
 
Men jäklar .. ta mig tusan så vill livet annat - för idag ringde en gammal kund till mig , han sa:
 
- Tjena .. XX här .. duuu .. vi snackade om dig i fredags - vi har jobb åt dig! 4 stycken faktiskt.
 
 
Hahaha .. nu blir det motorsport i år igen .. och jag känner mig HEMMA! ;)
 
 
Det kliar i fingrarna .. jag vet procis vilka som skall med på denna resa!!!!! ;)
 
 

Privat bild .. Swedish Racing League  .. jag tog med pappa  för han hade aldrig bevittnat en motortävling på nära håll ( bara på TV ) - så jag tänkte all in och släpade med honom till räcket innanför depån där bara räddningspersonalen & annan behörig personal vistas .. vi var så nära bilarna att vi kände vinddraget i våra ansikten  *S* - mäktigt!
 
Snacka om live entertainment :)
 

AUDI R8 .. det ÄR kärlek att höra ljudet när hon glider ur depån och ut på banan ..
 
 
Idag har jag ett stort brett leende över hela ansiktet - hela jag är ett enda stort flin .. YES!!
 
 
// Annalycka

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0