Rakt ut med kidsen, dogsen och tantsen i skogen baaaa

 
Ja .. idag har jag haft en maxad stund i skogen .. jag åkte ut till mitt Eden .. så knackar det på dörren när jag satt i köket i mitt Eden och in kommer mina favvis tjejer .. Nena & hennes 3-åriga dotter Matilda.
 
Lillskruttan skriker förtjust när hom kommer in från hallen:
 
- Anna Bidell .. var är katterna, var är katterna?
Jaaa .. de är i stan hemma hos mig .. nu är vi ju hos min mamma & pappa.
- Jahaaa .. men kan jag få se ditt rum daaa?
 
 
Hahahaha .. kids .. jag älskar kids .. så frispråkiga och underbara att spendera tiden med.
 
 
Chihuahuan gick fullständigt sönder av lycka där han rasade fram i skogen .. lycka .. folket .. det här är lycka när den är som mest fullkomlig hos mina jyckar. Ingen smekande hand i hela världen går upp mot vad de känner när de löper fritt på det här sättet.
 
 
 
Ja .. liten .. han hängde på så gott han kunde .. bara det att det doftade så fasligt gott överallt .. och han var mer intresserad av att testbita på det mesta han kom över  *S* 
 
 
Mellan varven nöjde han sig med att titta på den där galna Chihuahuan som öste järnet i skog och mark .. det såg ut som att han tänkte:
- Det där kan inte vara hälsosamt .. kan något stänga av honom??
 
 
Aaahhhh .. världens bästa skogskompis .. söta Matilda .. vi har haft jätteroligt idag .. och jag tror att jag har hört Anna Bidell sisådär en hundrafyrtioelva gånger idag .. hahaahaha .. söta unne .. hon smög in sin hand i min när vi gick där på mossbeklädd mark och sa:
 
- Anna Bidell .. harù glass hemma?? För då kan vi fika det .. du och jag .. har du det, Anna Bidell?
 
Hahahaha .. det var liksom höjdpunkten .. förutom sakletarjakten .. att toppa det med glass - det var ett Halleluhja moment. Och naturligtvis hade min mamma glass hemma. Det blev fest ;)
 
 
 
Sötnöt .. igen .. snabb och smidig .. vilken uppvisning :)))
 
 
 
Fångade denna på bild .. jag sa till min mamma:
 
Jag: Fatta .. jag kommer att spy av lycka när jag kan sitta hemma och glo på den här bilden hemma sen!!
Mamma: Spy??? Jahaaaa .. 
 
 
Hahahahaha .. jaaa .. jag kör stenhårt med superlativ och drar liiite över kanten för att min omgivning skall reagera på hur bra saker & ting kan vara .. som till exempel en bild på en svamp  ;))
 
 
Kärlek // Anna
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0