Skogen .. här kommer vi!!!

 
 
Ja .. att jag är ett naturbarn .. det vet ni som har följt mig genom åren .. jag blir alldeles vild i sinnet av lycka när jag får återvända till mitt Eden .. bort flyger vardagens tankar .. in flyttar livet. Och Ronja ;)
 
Idag var inget undantag *S*
 

 
Hoppade i mina nya gummistövlar .. och rakt ut i skogen .. tjihooo för både fyrbenta och tvåbenta :)
 
 

 
Hahahaha .. lilla Aragon .. han försvann nästan i mossan .. sötnöten .. men jisses så han sprang .. fort, fort, fort .. så fort som hans ben bar över stock och sten ;)
 
 

Med mig i skogen och till mitt Eden hade jag Christin och hennes Filip .. efter skogstur gick vi in och jag laddade upp med varm paj, vaniljvisp och kaffe .. cola och is till Filip ;)
 
När vi sitter där & pratar utbrister kidset;
 
Filip: Meeen .. nu VET jag vem du liknar!!
Jag: Vem??
Filip: Mamma .. hjälp mig .. du vet hon ..
Christin: Vem??
Filip: Jamen hon som går i öken och det är sååååååå ..
Jag: Maria Montazamie ??
Filip: JAAAA, hon .. du är PREEEECIS som hon .. allt är sååååå .. och skrattet!!
 
 
Hahahaha .. vi skrattade så vi höll på att smälla av vid bordet .. varpå jag sade:
 
- Yes, but I just don´t do the tassels ;))
 
 
Barn .. ljuvliga varelser - bjuder på skratt när man minst anar det - därför bestämde vi en dag med grillning så vi får skratta tillsammans snart igen ;)
 
 
Kärlek // Anna
 

Kommentarer
Postat av: EmmaChristin

Och DET ser vi fram emot sååååå mycket :) Tack pinglan för en skön eftermiddag/kväll.

Svar: Me too .. grillning i Eden .. det är lika härligt som skogsturen .. pappa får göra Kolbullar .. - det tror jag Filip skulle gilla .. mums!! :P
Anna

2012-11-07 @ 21:24:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0