Sonämnet & jag

 
 
 

Ibland behöver man tid med varandra .. som mamma & son.. för att umgås .. prata .. och vara .. 
 
 
Det bästa i mitt liv .. sonämnet .. glädjeämnet  .. min stolthet.
 
 
Jag tycker att det är fantastiskt att vi kan umgås & ha så roligt tillsammans .. det är inte alla som får eller som kan umgås med sina barn på detta sätt, det är jag väl medveten om. Därför uppskattar jag det extra mycket.
 
 
Ikväll har vi diskuterat vänskap, det farliga med droger & alkohol, hur man skall behandla sina medmänniskor och min son berättade för mig om en händelse från i fredags - som handlade om att vara just medmänniska.
 
Jag är glad & tacksam för att han delar det med mig.
 
Vi bestämde oss för att glutta på film denna vår egna kväll .. med ostkrokar, ostbollar, panpizza och cola - skall man ha skoj så skall man ha det ordentligt! :D
 
 
Ice Age 4 .. den var lika bra som alla andra Ice Age filmer .. vi ger den en 10:a av 10 möjliga poäng! :D
 
 
 
Jag har haft en toppenkväll .. precis som jag visste att det skulle bli.
 
Man bör komma ihåg vad man har hemma och vara rädd om det .. inte ta för givet .. utan ta sig tid till att ha egentid mellan varven när vardagen oftast annars är hektisk och snurrar på utan att man riktigt tar sig tid för varandra - att prata - lufta åsikter och funderingar.
 
Med egentid tänker jag på tu man hand .. tiden rusar iväg och vi med den.
 
Så liten tid denna kväll  .. men vad den betydde mycket för mig.
 
 
Kärlek // Anna
 
 
.
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0