Tack för ditt mail .. vackra människa!!

 
Idag fick jag detta meddelande på mailen;
 
 
Hej Anna :):) XX här!!
Vad har hänt m bloggen?? Du är ju en liten inspiration för mig du å så kan ja inte läsa toka!!!:):)
Har förstått när jag luskat lite att du har någon " tok" som skriver till dig mm!!
Trött man blir på folk som inte släpper å går vidare!! 
Men du är stark,men även den starkaste behöver break ibland å bara få vara!!::)
Hoppas innerligt att du öppnar din blogg å börjar skriva igen:):)
Ha det bäst å var rädd om dig kram kram/ XX.
 
 
Jag är extra tacksam för dessa mail .. de värmer min själ på ett sätt som få människor förstår.
 
 
 
De helar där andra har sårat.
 
Du kan inte läsa MeaCulpabellus .. men jag länkade dig hit. 
 
 
 
Tack för dina mail .. du vackra människa .. du vet vem du är .. tack för att du tog första steget och lät mig förstå att allt är inte som det ser ut .. men framförallt .. 
 
Sanningen är alltid vacker när den tränger undan lögnen.
 
 
Inatt kommer jag att somna med ett stort leende på läpparna :)
 

 
Och drömma om jul .. och Kattas goda julskorpor .. snart är Julmarknaden här .. jaaa .. den berättar jag om för er  imorgon!
 
 
 
Kärlek folket .. kärlek till er // Anna
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0