Välkommen hem Armani

 
Ja .. lyckan är total .. den är maxad .. galen, berusande toklycka!
 
Imorsse hämtade jag hem min lilla älskling, Jessilla´s Pronto aka Armani.
 
Vad som hände när jag kom hem måste närmast beskrivas som magiskt .. jag satte ner Armani, 8 veckor gammal på golvet bredvid mig där jag själv satte mig på huk i mitten .. sedan kom alla fram för att se vem som flyttat hem .. Aragon, Diablo, Varga och Sessan .. de välkomnade honom direkt. Ögonblickligen.
 
Alla tycktes säga:
 
- Välkommen hem, kompis .. du är efterlängtad!
 
Det var bara surgubben Junior som fnyste och tyckte att det där är väl inget märkvärdigt heller  ..  *S*
 
 

Mammas lilla bäbis .. som sovit i min famn idag .. flera gånger .. jag har snusat & älskat & bandet mellan oss är satt .. jag älskar honom med varje hjärtslag.
 

Diablo & Armani .. kärlek ögonblickligen .. de har busat hela dagen lång och kivats ;)

Vackra Varga .. tvättade bebisen .. sötnötar ..
 

Brottningsmatch under bordet *S*
 

Det här är mitt arv .. det här är min mamma med mina djur .. nu ser ni var jag fått lugnet ifrån .. man kan ta på mammanerven .. omvårdande .. kärlek .. harmoni .. godhet .. så är jag fostrad.
 

Det bästa på denna jord .. min vackra son med Amani .. min lycka är fulländad i denna stund.
 
Jag önskar inget av livet.
 
Jag är djupt tacksam för vad jag har.
 
Det är kärlek // Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0