Vaniljlatte, söndag och var är hundarna???

 
 
Söndag hos mig .. jag myste omkring hemma när jag vaknade med lilla Diablo .. mammas misse som är så go att det är inte klokt när man tänker efter ..
 

KÄRLEK, FOLKET,  KÄRLEK SÅ DET OSAR OM DET!
 
Mhmmm .. han vet precis hur man charmar mamma .. kurra lite, mysa lite, vara snäll och mycket söt - det kommer man långt med om man vill få en massa uppmärksamhet av matte - han blev ordentligt uppussad .. hahahahaha   ;)
 
 
Men jag kan ju inte sitta i morgonrock heeeeela dagen heller ;)
 
 

Specialty to go ..  ABSOLUT måste vi ha det så vi får den där extra touchen på tillvaron ;)
 
 
 
Jag, vaniljlatte .. & ..
 
 

Vackra Inga med vailjlatte ..
 
 
 

 
Stället är kvarnen .. vet ni hur mysigt det är?? Jag älskar omgivningarna - porlande vatten, gamla byggnader och naturen runt knuten .. 
 
 
När vi satt där kom en gammal lärare förbi & stannade till när han såg att det var jag som satt där.
 
Han sa:
 
- Men hej .. vad trevligt ni har det då .. men .. var är dina hundar ( tittar frågande på Aragon)
 
Jag: Du tittar på honom *S*
 
Läraren: Ehhh .. jahaaa .. men har inte du större hundar??
 
Jag: Joooo, men nu har jag en liten. 
 
Läraren: Jahaaaa .. ( tittar leende på Aragon ) jaaaa .. men det går ju bra det också ser jag.
 
 
 
 
Hahaha .. jaaaa .. det går bra .. jag vet att det ser lite annorlunda ut .. men jag gillar ju annorlunda .. speciellt när annorlunda är snällt och hiskeligt sött ;)
 
 
 
Fast .. jag älskar stort, snällt, sött och gulligt också .. fy 17 när jag åker till Maria .. då tänker jag dränka mig i kärlek från stort, rött och underbart! Jag älskar faktiskt Doggar också. 
 
 
Kärlek // Anna
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0