Vilken dag ..

 
Jaaa .. denna dag har varit fantastiskt bra på nästan alla sätt och vis .. förutom att jag sov som en kråka natten mot idag .. jag låg och vred mig i sängen utan att få ro till  att somna innan klockan slog 2 ..
 
Dagen har handlat om möten, ärlighet, nyskapande, gemensamt tänk och kreativitet.
 
Jag var glad när jag släckte lyset och gick hem idag .. jag kände verkligen att jag var på rätt plats.
 
 
Jag blev även förfrågad om att ta mig an en adept idag .. jag skulle agera som mentor till en person som skall eller precis har startat ett företag. Jag tackade först nej eftersom jag kände att jag har så mycket som jag pysslar med redan - men så vändes frågan en sväng till med inriktning på en annan bransch & näring .. hästnäringen, den som jag redan jobbar med. Då tackade jag ja.
 
Ni vet .. man skall alltid försöka att hjälpa till där man kan. 
 
Att dela med sig av den kunskap du besitter - det kan betyda mycket för din nästa .. så mitt initiala nej blev till slut ändå ett ja ;)
 
 
När jag kom hem kände jag för att laga mat med kärlek .. så sim sala bim:
 

Hade jag svängt ihop ostfyllda tortellonis med skink,bacon-& svampsås .. jag svär .. det var himmelskt gott!  :P
 
 
Hoppas att er dag har varit lika bra som min.
 
Kärlek // Anna
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0