Lyckan är sonämnet

Snön är här hos mig & jag blir som ett barn på nytt :)
 
Sitter på kontoret och jobbar och tittar ut genom fönstret .. och ler brett ..
 
Jag är lycklig idag .. för en massa saker .. mitt tonårsbarn kommer hem efter att ha varit hos sin pappa .. sonämnet, den människan på denna jord som jag älskar mest av alla. Min tonårs son  som är så mjuk i sinnet att han är både visare och klokare än vuxna ibland. Jag är tacksam för att jag fick honom. Jag blir stolt när jag hör honom prata om olika ämnen mellan himmel och jord. Jag tycker om att höra honom diskutera och förklara hur han tänker.
 
Ibland har vi djupa & allvarliga samtal .. mest för att jag aldrig köper en mening som slutar med bara för att .. jag får honom att definiera VAD han menar .. ofta ändrar han åsikt när tanke och insikt landar tillsammans och det är en fröjd att få följa hans utveckling.
 
 
Ibland klappar han mig på kinden och säger mjukt:
 
- Mamma .. det går inte till så nu för tiden ..
 
 
Hahahaha .. sannerligen så lär han mig ett och annat också.
 
Fantastiskt! :D
 

Snön är här och han är sin mammas son - även om jag inte voltar lika coolt så är jag definitvt med i snölekarna :)
 

 
Det här .. är den största kärleken av dem alla för mig // Anna
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0