Må bra saker

 
 

Idag gjorde jag en karateshopping .. inhandlade en massa må bra saker - kom hem med 7 fullmatade kassar av Anna lycka .. luktagott ljus & fyrtioelva andra MÅSTE HA PRYLAR .. men det roligaste blir ändå dekopagelimmet, lacket, den nya penseln, spetsen och servetterna .. jisses så fina ljuslyktor jag kommer att få ikväll <3
 
 
 
Två kakformar fick också flytta hem till mig ikväll .. en hjärtformad och en som det står Home Made i  .. med en massa hjärtan ;)
 
 
Jag har haft en skämma bort mig själv kväll .. det bör man ha mellan varven .. göra saker som man blir extra glad av .. delar med mig av ljuslyckan senare om jag hinner .. annars delar jag med mig av det imorgon :D
 
Ha en fin kväll där ute i Svea Rike.
 
Kärlek // Anna
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0