The teens is in da house

 
Ja .. så var det måndag kväll hemma hos mig ..
 
Tonåringarna har entrat placet och det är höstlov denna vecka .. det betyder en MASSA vänner .. det betyder en massa disk .. en massa krubb .. och en massa skratt i hemmet .. det betydre rörelse och jag älskar varenda sekund av det.
 
Till och med tjatet om att ta undan efter sig och till och med förmaningarna om nästan precis allt .. 
 
 
Och jag har smörat .. gett dem pizza .. OCH såg mellan fingrarna att de var 10 minuter sen hem ikväll.
 
Jag har hjälpt dem med den blöta ansamling av kläder som hängde med in efter turen utomhus & nu sitter de uppflugen i varsin soffa.
 

Philip i den högra ..
 

Och Izabelle i den vänstra ..
 
 
 
 
Jag har haft fina Stina på besök ikväll .. timmarna flög iväg .. catch up time .. 
 

Tack för att du är du och för att du är min vän .. det betyder en massa för mig.
 
 
Kärlek // Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0