Tjejkväll

 
Ikväll spenderade jag tiden med Inga from Sweden .. över en varsin kaffe latte med vaniljsmak på Furanfiket pustade vi ut efter Tjejkvällen som stadens små butiker hade arrangerat ikväll .. då  lät det såhär;
 
Ingrid:  Anna ( & så lutar hon sig förtroligt framåt )  .. kaaaaaan vi inte baka pepparkakor någon dag här .. & ha Lotta på Bråkmakargatan som bakgrundsljud?
 
Jag: Joooooo!!!! Jaaaaaaaa!!! Vad toooookmysigt!
 
Ingrid:  Det är ingen björn!! .. det är en grisbjörn!!
 
Hahahahaha .. vi skrattade så vi nästan ramlade ur soffan .. Lotta säger ju så i filmen .. och jag .. jag är galen i Lotta på Bråkmakargatan. Jag blir ALDRIG för gammal för Astrid Lindgren.
 
 
Tänk vad så lite gör så mycket .. flanera i butiker, fika med en god vän, skratta och dela små historier från barndomen .. jag har haft en underbart mysig kväll :)
 
 
Kärlek // Anna
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0