Välkommen till min nya blogg

 
Varmt välkommen till mitt nya kryp in .. det senaste året så har allt i mitt liv handlat om nya vägar så då måste vi ju naturligtvis ha en ny blogg också .. jag hoppas att ni skall trivas lika bra här med mig som på min gamla blogg - för det är som jag sa häromdagen .. ibland måste man skriva det sista kapitlet & stänga boken för att kunna påbörja en ny bok med ett nytt innehåll.
 
Nya bekantskaper, nya händelser, nya drömmar och .. NYTT, NYTT, NYTT av det mesta. Men det käraste jag har följer naturligtvis med mig in i det nya - människor som har rest länge med mig & som jag håller av. För er som är nya här med mig kommer en presentation av dem senare - det är en härlig liga av blandad kompott ;)
 
Jag är otroligt glad för att jag har fått chansen till att få påbörja en alldeles ny resa .. & att ni följer med mig in i det nya, spännande & ( oftast ) roliga som allt handlar om.
 
Och vad handlar det om då?
 
Jaaa ..
 
Det handlar om att förvandla mina drömmar till verklighet, att njuta av livet & förmågan av att älska sig själv för den man är  - även under regniga dagar.
 
Det handlar om att dela med sig av tankar, funderingar och om livet i nöd och lust.
 
Det handlar om utveckling, kunskap & medvetna val.
 
Det handlar om att vara lite förbannat jävla trevlig - & att aldrig ta skit. Någonsin.
 
Vägen hit under det sista året har varit smärtsam, jobbig och grym .. men värd varje sekund av förtvivlad ångest.
 
Jag fann nämligen:
 
Rättigheten till att styra över mitt eget liv.
 
 
 
 
För mig .. är det kärlek // Anna
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Anders Malmström

:-)

Svar: :D
Anna

2012-10-24 @ 23:01:30
Postat av: Bjorn

Kul att du fortsatter blogga! Det ar skont att kunna skriva av sig nar man behover.

Svar: Ja .. alldeles sant och jag är mycket glad över att du följde med mig hit till mitt nya kryp in :)
Anna

2012-10-24 @ 23:45:04
URL: http://blsundquist.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0