Lite som jag känner ..

 
 
Ja .. idag har jag haft ett humör som varit sådär ..
 
Jag är ingen bra sjukling.
 
Så då får jag hitta på något som tar bort udden av det sura i tillvaron .. och då ser det ut såhär:
 
 
Hela bordet belamrat med pyssel ..
 
 
 
Hela dagen har jag skapat .. 
 
 
Från att ha gjort ljuslyktor i en gengre så har jag gjort ljusstakar och blomkrukor i samma .. jag älskar enhetligt! :)  Tänker göra söta saker till mig själv och fräscha till mina fönsterbrädor med .. DET borde få mig på bättre humör.
 
Dagens sötaste blev ändå ljuslyktan med knappar .. ni anar inte hur fint den sprider sitt sken :)
 
OCH .. snälla mamma skickade detta:
 
 
 
Mamman .. blev så himla glad för att hon tyckte om mina alster idag. Kändes som att jag fick MVG ( min tids betygsättning ) 
 
DAgens surprise blev när min Millan kom förbi oanmäld .. klev in i mitt kök och sa:
 
- Jag har ringt och ringt men det är bara upptaget så då åker jag förbi istället!
 
Sedan gjorde hon kaffe och jag bara kände .. fy 17 vad härligt det är med vänner som står mig så nära att jag kan se ut precis hur som och vara precis som OCH som hittar lika bra i mitt kök som jag själv gör .. 
 
Det var dagens bästa happening.
 
Dagens surprise vad samtaldet med Pia .. tänk att människorna finns där, just bakom knuten. Nya bekantskaper, nya vägar och nya intressen. Bara man vill. Och jag vill! :D
 
Älskar mötet med andra människor.
 
Livet är fantastiskt när man vågar möta det nya ;)
 
Nu glider ögonen i kors snart .. hoppas att ni har haft en friskare dag än vad jag har haft.
 
Kärlek // Annan
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0