Making plans

 
" De vackraste sakerna i livet kan man inte ta på eller se - de finns i ditt hjärta "
 
 
 
Så idag har jag spenderat tiden med att promenera .. varit med min mamma, pappa & systerdotter.
 
Köpt mig en ny bra inspirerande bok .. så jag får skratta. Mycket!
 
Sedan gick jag till min Ingrid ..
 
 
När jag klev in genom hennes dörr sjöng jag högt:
 
- Vad äääääré för en daaaa??? Vad äääääré för en daaaaa? JO, det är våran egen dag, jo det är våran egen dag .. hurra hurra hurra!!
 
Och så överlämnade jag två presenter för att jag tycker att man kan få presenter utan att det är någons födelsedag.
 
Det borde alla få mellan varven.
 
För .. att ge oväntad glädje är att få glädje.
 
 
 
När jag kom hem efter Ingrid stund och mammastund fann jag en påse på min bro .. men en massa glasburkar ,, som jag bad igår om att få om någon hade övers .. för jag skall skapa - inom kort skall jag visa er VAD jag skapar denna gång.
Bredvid påsen på min bro fanns även ett paket .. med hemmagjord pölsa. Jag ÄLSKAR hemmagjord pölsa. Tack snälla Lars. 
 
Jag fick en överraskning. Som gjorde mig glad.
 
För den var oväntad.
 
Man får vad man ger.
 
Är det så enkelt?
 
 
 
 
 
 
 
Gå inte alltid där vägen leder - gå istället där ingen väg finns & lämna spår
 
 
Det är det jag gör just nu
 
<3
 
// Annan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0