Me, myself and my bitch

 
Ja .. jag är välsignad med världens finaste vänner .. 
 
En av dem är min Ingrid ..
 
Ikväll har jag vänt ut & in av min själ till henne och berättat hur jag känner för allt .. då sa min fina  vän:
 
 
 
- Hjärtat .. du behöver en famn att trösta dig i ..  jag har inget hår på bröstet - men jag HAR löshår,så vi kan tejpa fast det på mitt bröst så kan du gosa ner det i det, ok?
 
 
Vi pratade vidare och jag berättade om saker som tynger mitt hjärta varpå Ingrid utbrister:
 
- Men Annan, jag har ju sagt åt dig att du är för snäll. Säger någon så igen så skyll på mig .. jag har ju sagt att jag kan vara din BITCH! *S*
 
 
 
Man behöver bästa vänner - alltid, som fångar upp en när man faller hårt. Alltid.
 
Tack för allt vad du är och inte är Ingrid .. & du, trots att du inte har något hår på bröstet Inga, så är du helt oumbärlig för mig i mitt liv ;) <3
 
Det är kärlek // Annan
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0