Men nu händer det grejjer

 
 
 
Idag var det ett reportage i Kuriren .. om En dag för alla barn den 6 juni 2013.
 
Kommer ni ihåg mitt blogginlägg i början av året? Där jag skrev att man kan tycka mycket, men att agera slutför tanken?
 
Det är det jag gör nu .. jag agerar .. tillsammans med en massa andra människor.
 
 
Kattis, Felicia, Evelina och jag .. vi brinner för barnen & speciellt de barnen som inte hörs så bra - de som är mobbad. Vi vill verkligen göra skillnad där vi kan. 
 
Det ligger 100-tals timmar bakom det vi gör just nu. Varje sekund har spenderats med kärlek i våra hjärtan för att vi vill, vi kan och vi gör - tillsammans med en massa andra människor. Jag har spenderat timmar och timmar igen på  möten, satt ihop skrivelser, ringt så många samtal att jag omöjligt kan räkna dem.
 
Och redan nu innan eventet går av stapeln ser jag ringarna på vattnet .. de sprider sig med större och större cirklar.
 
Visst är det vackert?
 
Jag har också ett annat budskap att förmedla ikväll.
 
Felicity design av Sweden kommer att inom kort att ta in smycken i utbudet. Kommer information på vår facebooksida ikväll .. Blomserien kommer att skänka 15% av de totala intäkterna. Den intäkten skall oavkortat gå till den fond som En dag för alla barn skall tillhållahanda. Pengarna skall gå till de mobbade barnen.
 
På detta sätt håller vi detta levande hela vägen. 
 
Den röda tråden slutar inte den 6 juni i år - den skall leva vidare hela året.Och året på det.
 
 
Det här .. är viljan till din nästa när den är som renast och som minst fördomsfull.
 
Och det är för mig .. kärlek // Annan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0