När man är rädd att förlora någon

 
Aldrig är man så lycklig över tiden man har tillsammans som när man är rädd att förlora någon som man älskar.
 
Den här veckan har varit den värsta någonsin i hela mitt liv .. jag förstår inte hur jag har fått ihop den.
 
Pappa blev vansinnigt sjuk i söndags - jag har faktsikt aldrig sett någon så sjuk i hela mitt liv.
 
De första dygnen var hemska. Intensiv vårdsbehandling och allt vad det innebär.
 
Rädsla, oro, ilska och en sjuhelvetes vilja att få det att gå vägen. Nattliga samtal för att höra med personal att allt är stabilt .. jag har sovit vansinnigt lite dena vecka.
 
Samtidigt har jag jobbat, från kontoret, hemifrån kvällstid, från sjukhuset - drivit genom avtal, nya kunder, sammanställt, följt upp och funnits med på 100 olika plan. Varje dag.
 
Idag är det lördag. Idag har jag en enda agenda på schemat.
 
Pappa .. min förebild .. min idol i detta liv. Han är den smartaste människan jag känner, koppla på med det största hjärtat så blir han amazing. Jag har tur som har en sådan pappa. Han är bäst!
 
 
 
 
Jag är min fars dotter - jag har gått min egen väg i hela mitt liv.Säg vänster så går jag höger. 
 
Man kan inte lära andra männiksor hur de skall leva sina liv - men man kan ge råd.
 
Mitt råd idag är därför:
 
Ge kärlek där du får den. Den kärleken är ovärderlig. Den är här och nu. Var rädd om den. Den kan vara borta redan imorgon.
 
 
Kärlek // Annan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0