Ödmjuk

Tassar in hos er tisdag förmiddag för att dela med mig av det jag känner inombords.
 
Jag känner ödmjukhet. Jag känner lycka. Jag känner tacksamhet.
 
Det är så otroligt många människor som hör av sig, ringer, mailar och aktivt agerar för att stötta Stödgalan - antimobbningsdagen den 6 juni i år. Det är människor över hela Sverige som aktivt medverkar på ett eller annat sätt, långt utanför Söderhamns gränser.
 
Den som säger att inte viljan finns har fel. Om alla var med och såg vilket enormt kugghjul som nu jobbar så det ryker,så kan man konstatera att Söderhamn med dess invånare & alla utanför kommungränsen som medverkar är helt otroliga i sitt engagemang.
 
Jag är otroligt tacksam från djupet av mitt hjärta.
 
Det är tack vare ER alla som detta är möjligt överhuvudtaget.
 
 
För mig är det här människan från sin absolut bästa sida .. där jag och du blir vi. Tillsammans.
 
Mjuka värden. Det är mjuka värden som talar.
 
För mig är det kärlek och det gör mig extremt ödmjuk // Annan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0