Vad det betyder

 
När saker & ting inte är som det ser ut och när tankarna är inlåsta i det speciella rummet krävs det lite extra omtanke och lite extra skratt på schemat.
 
 
 
Det har jag fått ikväll .. Ingrid hade gjort ett fantastiskt bakverk .. med blåbär och banan .. men det var inte bakverket som satt finast eller kaffet till - nej det var flickorna.Ingrid .. Elin & Stina. Pratet. Skrattet och umgänget.
 
Nu sitter jag och väntar på att min älskade unge skall komma hem & in genom dörren .. det är minutrar bort. Då blir det te och lyssna på hur hans dag har varit.
 
Jag tycker ju om det .. att få prata med mitt barn och se hur världen ser ut genom hans ögon.
 
Natt natt till er .. & kärlek // Annan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0