Vad jag är

 
Morning på er :)
 
Idag är jag road.
 
Av den lilla människan som tror att hon är bättre än andra människor som vandrar på denna jord.
 
 
 
Tssssss .. 
 
Varför sätta en massa ord & omdömen på din medsyster när du inte går i hennes skor själv?
 
 
Jag har aldrig fattat varför man skall döma andra människor när man omöjligt kan sätta sig in i andras tankar & känslor & veta exakt varför de gör eller är som de är.
 
Vem är någon att vara förmer eller bättre än någon annan? 
 
Vem är så allsmäkti att hon kan bestämma eller ha åsikter om  hur andra människor skall leva sina liv?
 
Så vad jag är idag när jag tänker på detta .. så är jag .. road :)
 
Med det önskar jag omvärlden en finfin måndag.
 
Kärlek till er // Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0