Vissa dagar är bättre än andra <3

 
 
 
 
 
 
 
 
 
Idag sov jag länge .. jag vaknade upp till en dag med mys .. mina killar låg och drog sig hur länge som helst och jag bara älskar närheten till mina hjärtan. Myset övergick till skratt och bus innan vi klev upp - en underbar dag mötte mig <3
 
 
Min lilla Båtsman .. vi åkte till mitt Eden idag. Jag ville fånga solen en stund även om jag var tvungen att ta det lugnt för förkylningen .. det fanns fler som fångade solen ..
 
 
 
Lille Aragon låg i mitt knä och sov njutningsfullt i värmen .. han är ju från Mehiiihckooo .. lille livsnjutaren <3
 
 
 
Svanparet kom förbi bryggan .. jag älskar svanar. Magnifika fåglar .. sommaren är på väg!!  :D
 
 
Jag älskar min familj. Här letar Freddan efter något intressant .. farbror Calle och jag har diskterat allt mellan himmel och jord idag.
 
 
Såklart .. båtar .. säsongen är snart här ;)
 
 
 
När jag kom hem myste jag med min Varga .. min vackra Varga som följer mig överallt .. jag har städat, gjort fler ljuslyktor och nu står en Janssons Frestelse i ugnen. MUMS!!
 
 
 
Jag har haft en underbar söndag med de mina, hoppas att ni också har haft det.
 
Kärlek // Annan
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0