Med livet som insats

Sen eftermiddag .. jag har varit frånvarande till och från..
 
 
The reason??
 
För att jag behöver tystnaden och ensamheten och tid i min egen skugga mellan varven.
 
Jag funderar mycket på de val jag gör.
 
Jag jobbar stenhårt med att göra nya val baserade på de erfarenheter som jag har med mig i bagaget.
 
Gör om gör rätt. För mig.
 
Det kräver oerhörda insatser från min sida. Inte för att jag aldrig har gjort medvetna val förr. Inte för att jag inte vet var jag skall vända mig. Inte för att jag är rädd för att de beslut jag tar inte leder mig någonstans.
 
Men för att jag är så satans rädd för att göra fel. Jag har varit så rädd för att ställa mig själv i ljuset och säga:
 
- HÄR ÄR JAG!
 
Ja, ni läste rätt .. jag är så rädd för att bli bedömd av andra människor så att jag till alldeles nyligen gömt mig bakom en massa anledningar och andra människor för att slippa ta fullt ansvar för den som är jag. Jag har varit rädd för att glänsa i det ljus som jag vandrar i.
 
Det är slut med det nu.
 
Jag är jag.
 
 
 
Jag får många samtal, mess, mail från människor som vill ha en del av mig .. jag ger gärna. OM det jag ger får ett positivt flöde. 
 
Kommer ni ihåg i vintras när jag skrev att man kan tycka att saker och ting är hemska .. men om man inte agerar så gör man faktiskt ingen skillnad alls. Åsikter är bra .. OM man vågar ta i dem och agera.
 
Det jag gör just nu slår precis allt jag någonsin gjort tidigare med hästlängder.
 
Det är en euforisk resa med alla krafter samlade som jag kan uppbringa i alla de erfarenheter som jag har med mig.
 
Jag längtar så jag nästan spricker för att få dela det med er .. jag arbetar så hårt med denna resa och slutdestinationen .. den betyder ALLT och lite till för mig, 
 
 
Tänk om jag säger att det är på väg att födas en arena .. där vi alla får vara de vackra individer som vi är födda till att vara. Unika. Speciella. Där vi alla får ta plats. Tillsammans?
 
 
 
För att orka hela vägen .. för att orka ge allt jag har och lite till så bestämde jag mig innan sommaren att i augusti så skall jag ge mig själv mer utrymme för egentid, motion och frisk luft .. jag började för två dagar sedan .. helt underbart att bara gå .. gå .. gå ..tankarna flödar fritt och jag mår så bra i det.
 
Kreativiteten flödar i min hjärna .. jag får ny energi.
 
 
Jag säger:
 
VÄLKOMMEN UNDERBARA HÖST OCH VINTER - JAG ÄR REDO FÖR ATT LEVERERA!
 
Livet är här och nu .. var inte rädd för att följa era drömmar. Jag är så tacksam för alla människor som har gett mig de erfarenheter som jag har - tack vare er är det fullt möjligt för mig att skapa mitt livsverk.
 
Det är stort .. det är magiskt .. det är vackert.
 
Trevlig kväll till er alla, underbara människor.
 
Kärlek // Anna
 
 
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mats

Kämpa Anna! Stor kram från mig

Svar: Tack :) STOR kram tillbaka till dig från mig med.
Anna

2013-08-18 @ 18:05:54
URL: http://arhammar.nu
Postat av: Mats

Kämpa Anna! Stor kram från mig

Svar: Tack .. kram!
Anna

2013-09-01 @ 17:04:09
URL: http://arhammar.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0