Mi Vida

 
 
 
Av alla värden i livet är det de mjuka som betyder mest för mig.
 
Jag fick en uppgift häromdagen av en stor företagsmagnat .. att färdigställa en affärsplan .. till denna skulle jag även ha följande svar:
 
VAD är jag redo att försaka i mitt liv för att nå dit jag vill?
 
Svaret på det .. är att jag kan försaka precis allt utom de mjuka värdena.
 
Min familj. 
 
Det enda som betyder något.
 
Kärleken hos dem som alltid finns vid min sida.
 
Tryggheten jag finner i de människor som älskar mig med alla mina fel och brister.
 
Närheten till dem som älskar mig oavsett hur svårt livet ter sig.
 
Idag tackar jag livet för att det har gett mig så mycket att vara tacksam över.
 
Mi Vida.
 
// Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0