Upp och ner

 
Ikväll har jag en sån där kväll .. när allt är upp och ner och inget känns sådär speciellt bra. 
 
Skitsnack .. det känns för jäkligt.
 
Energidepåerna är dränerad och hela offerkoftan åkte på.
 
Ikväll fick jag feber ,, och det blev droppen.
 
Jag köpte mig en chokladkaka, tände ljus och vältrade mig i självömkan .. alla måsten, alla beslut, alla timmar på allt och inget .. telefonen som konstant sitter i örat .. tillgänglighet .. analysera .. tänka .. backa .. tänka om .. ensam. 
 
När jag gick hem tog jag en annan väg hem .. jag var så trött att jag inte orkade stöta på någon.
 
Orkade inte vara trevlig. Ville bara hem - fort.
 
Så äckligt skönt att bara få rasa ner i soffan .. duscha tokhett .. för att sedan somna. För att bli väckt av - telefonen!
 
Så kom sonen hem .. min underbare tonåring.
 
Vi har mamma och sonkväll. 
 
Viktigt med tid i varandras sällskap. Det är något som jag alltid kommer att prioritera. Helig tid.
 
Han fattade iallafall läget snabbt och tog ut hundarna för kvällspromenad, så att jag fick ligga inne och vila.
 
Tänk att en sådan liten gest kan betyda så mycket när man är så trött.
 
Lilla Chihuahuan tycker om när jag är hängig .. då ligger den där matten i soffan och man får mysa på henne hur mycket man vill. Typiskt bra.
 
Det är också någon sorts av .. kärlek // Annan
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0