Dagen i människobilder

 
 
Började min dag med Fredrik .. han är konstnär .. så jag älskade timmarna med samtalen som flöt på med honom. Vi skall göra en utställning, temat är utanförskap. Jag älskar Fredriks konstnärliga ådra och sättet han förmedlar sina budskap på. Tack för en mycket givande stund i ditt sällskap. Ser fram mot 2014.
Jag fick även med mig en gåva:
 
 
Den tavla han gjorde om utanförskap .. den tronar nu i mitt hem. Jag skall alltid vårda den med stor omsorg <3
 
 
Eftermiddagsmys med min Lillemor .. promenad och kaffe och bara vara. Vänskap är vackert - speciellt när man känner varandra superbäst .. och vet allt och lite till om varandra. Tack för skratten Pullan <3
 
 
Kvällen spenderade jag med vackra Stina. Varje gång jag spenderar tid med henne så slås jag av hennes skönhet och hur fin hon är som människa. Jag är mycket välsignad med människorna som finns i mitt liv. Jag är tacksam för att få ha dem i min närhet. Skratt, glädje och erfarenheter från livet delas bäst med människor som man kan identifiera sig med - tack för idag <3
 
Jag har även hunnit med att prata över telefonen med:
 
 
Jocke - tack för att du fick mig att brista ut i skratt flera gånger - på det sätt som bara vi gör tillsammans. It takes one to know one! :D
 
 
Min vackra Inga .. jag kan inte riktigt  leva utan dig. Tack för att du vandrar genom livet med mig och för att mellan oss behövs inga ord - bara energierna som flödar oss emellan. Det är vänskap över alla gränser. <3
 
 
 
Jenny min ängel .. tack för att du är en del av min vardag. Tack för klokheten du sprider runt dig och för alla skratt .. u´re the one! :D <3
 
 
Sandra .. vackra underbara Sandra .. jag är så otroligt tacksam för dig. Du är pålitligheten och lojaliteten herself. För evigt kommer jag att älska dig för det <3
 
 
 
Majs .. jag är så otroligt glad för att våra vägar korsades .. tack för skrattet du gav mig idag och för att du är tydlighet när jag är för försiktig. Tack för att du är du - en ny vänskap har fötts. Jag är ödmjukt tacksam för det <3
 
 
Ja .. det var min dag i bilder och människorna som jag har spenderat min tid med idag.
 
Det var en alldeles underbar dag i en Annas liv :D
 
K // Annan
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0