Alla hjärtans dag hos mig

 
Paus eller inte så infann sig alla hjärtans dag även hos mig .. och det var väl för tur  <3
 
När man mår som sämst är det precis just då som man behöver extra mycket kärlek och omsorg.
 
Det har jag fått.
 
 
 
 
 
 
 
 
Lilla Armani .. älskad och älskar alla .. ömsom mjukt .. ömsom hårdhänt .. 
Godis & krya på sig hälsning från världens bästa svärmor .. 

 
Det är bara det att nu när jag är så sjukt så ser mitt sockervärde ut såhär mest som hela tiden . . det skall ligga mellan 4-6 och jag har över 20 .. skitjobbigt och man mår inte bra och det är fullständigt godisförbud. Men .. den som spar .. hon har  <3


 
Mamma .. min fina mamma gav mig hälsokost te och choklad som är rena natur råvaror .. 
 
Jag gjorde pannbiffshjärtan .. och pasta till mannen ... själv fick jag blomkål eftersom jag inte tål kolhydraterna just nu. Jag får verkligen tänka på vad jag äter just nu .. men jag klagar inte .. jag älskar grönt och skulle älska ett liv som vegetarian :)


Världens bästa svärmor dök upp med blomster .. så vackra .. hjärtat tog ett extra skutt.
 
 
10 långskaftade rosor kom mannen hem med. Så otroligt vackra.. jag har snusat på dem hur många gånger som helst. Jag älskar rosor. Har så gjort sedan jag var liten.
 
Men det som gav mig mest lycka i hjärtat idag var detta:
 
 
5 minuter förmiddag coh 5 minuter eftermiddag får jag vistas ute i friskluften .. idag tog jag 10 minuter på eftermiddagen, med min familj. Min mamma .. min syster .. mina systerbarn. Det gladde min trötta kropp att få vara nära dem - höra dem skratta - prata. Jag älskar min familj.
 
 
Hoppas ni har haft en underbar Alla Hjärtans Dag där ute.
 
 
Kärlek till er alla // Anna
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0