Äntligen helg!

Vilken vecka!
 
Galet vild.
 
 
Millandate i torsdags .. hon har en vedspis i köket .. jag älskar den .. AVIS!   ;)
 
Millan är världsbäst i att prata .. det är säkert .. hon pratar lika bra nyvaken som mitt på dagen .. hon är en verbal evighetsmaskin .. and I love her for it!
 
 
Christine .. raka, tydliga Christine .. jag älskar den egenskapen hos andra människor. Ärligt. Jag älskar ärligt. 
Jag mår mycket bra av omge mig med människor som har ungefär samma grundvärderingar som mig själv .. och dessutom är övertydligt rak i sina åsikter. I love her for that!
 
 
 
Stina .. glada Stina .. jag skrattade åt hennes historier .. och målande beskrivningar av allt mellan himmel och jord .. jag ler medan jag skriver av bara tanken på henne. Hon ger humor och skratt. And I love her for that!
 
 
 
Vi spenderade 6 timmar tillsamamns igår .. tiden svoschade förbi .. tack för tiden, för skrattet & umgänget som betyder så mycket i en vardag som annars oftast innehåller så mycket annat att man inte tar sig tiden riktigt ,, för att umgås. 
 
 

Idag ..
 
 
 
har jag spenderat en massa tid med min pappa och mamma. Lunch på Lizas .. sedan sparktur i Eden med mamam och jyckar .. skogen .. andas .. vila. 
 
 
LOVELY!
 
 
Veckans härligaste kommentar kom från min Maria när jag stolt konstaterade att vi för första gången i historien är delägare av en fysisk produkt .. då sa hon:
 
 
Vad jobbar ni med annars då? Spöken?
 
Hahaha .. mmmm .. jag kanske skulle slå mig in på en ny bana .. Anna - the ghosthunter!
 
Jäklar vad jag skulle göra rent hus! ;)
 
Vet direkt några som jag skulle spöka extra mycket för .. my treat .. moahahhahaha ;)))
 
Och Maria .. jag längtas dig .. efter din rappa käft och det som är DU!
 
Mer galna blondiner till världen!
 
Kärlek // Annan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0