I love my babes!

 
Jag har många flickor i min närhet .. en massa babes .. idag spenderade jag lunchen med min vackra Mika;
 
 
( stal en bild från hennes fb - här skall hon på maskerad ..  jag tycker att hon är snygg som få i sin utstyrsel)
 
 
Idag hade jag dock mest en sak i blickfånget;
 
 
 
Hennes underbara bebismage .. jag älskar bebismagar, men man kan ju inte gå fram och känna på vems mage som helst - det är ganska ohyffsat .. men Mikas får jag känna på hur mycket jag vill .. jag känner vördnad. Ett nytt litet liv är på väg till oss. Bebis .. längtas!!  <3
 
Annars då?
 
Tjaee .. har städat, tvättat, diskat & gjort sådant som är skittråkigt .. men jag hade en kompis i lurarna under tiden jag stökade runt:
 
Världens vackraste Sandra .. tack för att du finns i mitt liv. Du är mig mycket kär & ditt skratt förgyllde min kväll - längtas till nästa lördag .. då är det Anna - & Sandra tid  <3
 
 
 
 
K // Annan
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0