Kladdkaka och kvällsbesök

 
Ikväll har Fredrik bakat en kladdkaka .. den fick 10 poäng av 10 möjliga! Mums!
 
För att få rätt balans på insatserna i köket så stod jag för matlagningen;
 
 
 
Pasta med pastasås .. mums!
 
 
Fredriks kladdkaka .. makalöst mumsig! :P
 
 
Vårat besök denna afton:
 
 
Håkan! :)
 
 
Vi har dinerat, fikat och pratat massor .. och skrattat .. massor ..
 
Nu är jag i telefonen med Ingrid .. Fredrik gick förbi mig och började prata med  mig så jag tog ur öronsnäckan och sa:
 
-Vänta Ingrid .. 
 
Fredrik: Jahaa .. jag trodde att du inte pratade längre.
 
Jag: Näää .. jag pratar med Ingrid.
 
Fredrik: Jamen du har ju suttit tyst i hörnet i flera minuter.
 
Jag: Jamen ,, Ingrid pratar ... då lyssnar jag . vårat förhållande funkar så . när den ena pratar lyssnar den andra! ;)))
 
 
Haha .. så är det ..
 
Nu blir det film en stund innan John Blund kommer.
 
Kärlek till er folket // Anna
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0