Mailet

 
 
Idag skrev jag en uppdatering på facebook som löd:
 
Funderar på ärlighet och vad som ligger bakom det som är äkta mellan människor .. därför ser jag fram mot en kväll med mina flickor .. idag behöver jag vänskap och det tillsammans med dem som jag är trygg med ♥
 
 
 
På min mail kom efter en stund detta svar:
 
 
Hej hjärtat... Hur är det? Brukar läsa dina inlägg på fb och de som är äkta människor är de som vet vad vänskap är och följer en livet ut utan krav... Puss o kram finaste Anna
 
 
 
 
 
Jag tänker :
 
- Jag kan skatta mig lycklig över att jag har så fina människor i min närhet som förstår att det äkta ger man utan att kräva tillbaka. Det är det som är vänskap. 
 
 
 
Kärlek // Anna
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0