Men vilken dag!!!!

 
 
Idag intervjuade jag Markus Nordin - världskänd freestyleåkare med skillsen där de skall vara.
 
I över en timme pratade vi om Ruffriders, vem Markus Nordin är and why he is living the dream.
 
Som extreme åkare.
 
Jag är imponerad.
 
Jag är tacksam för att jag får möta människor som Markus genom mitt yrke. För han sätter perspektiv på tillvaron.
 
Kanske lite avis också för att han lever på ett sätt som alla skulle göra - han gör det han brinner för, varje dag.
 
Samt .. tänk att leva fullt ut, verkligen leva. Den tanken får åtminstone mig att tänka till.
 
Under tiden jag tänker tar dessa människor som jag möter i mitt yrke med mig ut i världen genom deras livsberättelser, jag såg allting framför mig .. livsstilen, samhörigheten, drivet och glädjen.
 
Den enorma glädjen.
 
Vi skrattade nog 70% av tiden genom intervjun.
 
Jag gillar den här killen .. han är proffessionell, ödmjuk och mycket trevlig!
 
 
 
Jag säger därför: Platsen där det händer är Fönebasen i Ljusdal den 2 mars 2013 för att se och uppleva Markus Nordin live.
 
Det kommer att bli en uppevelse utöver allt annat ordinärt - vi snackar om det där extra i tillvaron.
 
Jag skall dit, hoppas att jag ser dig där också! :)
 
 
// Annan
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0